nobody knows you anymore..

idag blir det bästa anna !
saknar henne så det är sjukt... ska vara med henne och en som heter stefan som verkar asschysst:)
Men det kommer bli så bäst!
Ska sova där tills imöra, king asså!
__


Jag har hittat min dagens låt!
hörde den på Z-tv? haha kollar aldrig där men va lite musik så satte på den kanalen.

Paramore – The Only Exception asså den e grym, inte så rockig direkt, lugn o fin, jag gillarn iaf hihi :]


__

Nu ska jag ba käka frulle, fixa iordning mig, packa och vänta på ett svar från anna!

Grattis syster på namnsdan också, alltså grattis alla Emma :)

PUSS

HÖRS//




ps, varför i helvete är mina kategorier nere åt helvete på bloggen för?:') säär or what!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback