en stannfågel ger sig av

Som sagt jag skrev igår att jag skulle lägga in lite bilder från .




raukar=berg=sten




family



ville




Virre (jag e paparazzii, han visste inte att jag tog kort, hehe)






(jag gillar birdpicss!) tagna av mig ocksååååååå! stolt or what



aja, bjuder väl..
ignorera håret.. om det ens går :S




näjs



Solnedgång. Början till slut.
Så jävla häftigt o mysigt för den delen :*


Kyssn
__________________________________________________________


Idag vaknade jag mega astidigt, typ tjugo över 6 elle nå!
För jag skulle upp o springa!
Tog med mig hunden.
Sprang framotebaka på stranden hur skönt som helst!
Ville har fan sämre kondis än en själv :')
Men han fick fan springa han med;)
Efter jag lämnat ville vid husvagnen gick jag te duscharna. Inte en jävel som va vaken på hela campingen typ, konstigt??
Så skönt o duscha! fast hatar duschvattnet här...

Ska snart ner på stranden o steka littt !

HÖRS

//




PS. Internet är typ megaassegt här, älskarT !





Kommentarer
Postat av: F R I D A

fin blogg :)

2010-07-15 @ 17:25:12
URL: http://imfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback