Söndag - Öland

Har vart här en och en halv dag.. alltså på öland.
Åkte från ramnäs i förrgår, men kom inte till öland förns igår.

Kan försöka berätta lite i bilden o så, orkar inget annat, hehe.


virrepirre o ville i baksätet mit mich


morsään


farsään


the cooldog



mobilen va med,,,
batteriet höll ju länge -.- eller inte, en timme typ sen byebye
fick leva utan mobilen i mer än ett dygn... för jag hade ingen ström förns vi kom till
campingen och där hade man ju mke täckning.. (y) älskarT men ibland har
jag så jag försöker skriva så mke som det går. Får gå till min lilla äng ikväll igen o kanske
göra några samtal , haha



ibland har man kul.
ingen aning vart jag tog den här bilden..
who cares.



Gränna ftw! haha, köpte lite polkagrisar , hihi




candycandycandy



stannade utanför gränna på nån rastplats



fakefakefakefakecola
+ lite såndär fika you know



tvungen o ta med bilden(a)
blev asbra (tagen på den där rastplatsen)



denna bild med, heeh

har inga bilder från där vi sov över natten.
Men det var någon rastplats utanför växjö. Så vi kom inte till Öland direkt som sagt.



stannade vid svinö, (dagen efter) vi åkte till nå köpcenter o jag köpte lite linnen o annat.
Sen handla de och jag satt med ville vid husvagnen på parkeringen, sen åkte vi då till svinö (informatioooonen)

Ni kanske kan gissa vad det är för bro lilla jag har tagit kort på ;)



tja vicke!



familjen fatzooo :D höhö



herrå fastlandet .. tja öland



inge häftigare namn ! (tagna på öland btw) har alltid velat ta kort på skyltarna, nu gjorde jag det, fast
de är ju inte av bästa kvalité menmen :)



framme på Böda Hamns campiiing.
stället där det knappt finns nån täckning(y)



jahapp, då vare dags igen.





orka att vår "granne" hade nästan exakt likadan husvagn som oss:')




torryboiii....

förtältet uppe



hej , stylarnnn !
diggar bilden i mitten ;)




min gullebulle ville :)

avslutar detta enorma inlägg med bilder, försöker uppdatera lite lätt varje dag.


Hörs

PUSS//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback