the only exception

Igår va jag med bästa fannyberg!
Vi snackade som faaaan, om allt! kollade film på tv, "Flyga drake", kolla på tv och sen snackade vi ännu mer till kl 4 (a)
Fett nice ! Hon sov här , men åkte hem ganska direkt efter vi hade vaknat vid 12, för hennes mami slutade jobba typ då och då kom hon o hämta henne (eftersom hon jobbar i ramnäs och de bor i v-ås)

Menmen, har nyss käkat frulle, ska väl inte göra så mycket idag, känner mig lite krasslig(?) efter MOPPEskjutsandet igår.... min otacksamme broder tvinga mig typ'-.- tänker jag aldrig gö igen.
Det regnade, asså inte så mke men det var sånt där skitsmått äckelregn som kom i massor som man blev genomblöt o kallt vare ute också... inge jag klagar??
nerååå, jag typ skrek påvägen hem , för det gjorde så sjukt ont i facet!
motvind! loooove it! lovar.
Han ska få igen! den jäveln!

så ska nog ta det lugnt, rätt ont i huvet, och snorar typ(y) like it

Men ajaa!
på TORSDAG! då händer det grejer surru, med bästa anna mårtensson! skojjja inte fifän!
avslöjar inte än;);) hihi


HADE GÖTT I DET FULA VÄDRET!

PUSS//







underbara ungen fannyyyyyyyyyyyyyy!
love u

(bild från ett annat tillfälle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback