Finnåker 19-20 Juni

tju

vart i Finnåker (utanför Lindesberg) de här 2 dagarna. Med alla konfirmandassistenter. De som ska bli assistenter och de som redan är. (Till nästa konfirmandgrupp, detta år)

Jag orkante skriva om det så mke, men vi hade kul, och jag hade också kul.
Bara att jag inte hade nån täckning där och hade panik för det.
Det funkade förra gången jag va där, men nu funkade täckningen i ca 5 minuter sen så dog den ut helt , men nåra hade ibland, men inte jag... och ändå har jag telia lixom..och de är kända för att ha täckning nästan överallt! men nej... nu hatar jag min mobil på riktigt, haha, den är sär, nå fel på den , det måste va nå fel på den, asså det var inte bara täckningen som strula , orkante förklara.. så ointressant.
Den är CP , på ren svenska , så kan vi säga istället :)

Det var ett ganska lugnt läger. Eller det var ett lugnt läger.
Vi åt , vi spela spel, några bada, satt vid brasan o sjöng (inte ute) , spela ett slags rollspel, asspännande o kul vare:') och en massa mer gjorde vi..

Här är lite bilder från där vi va, (har vart där flera gånger innan med konfirmanderna på läger) :

Lördag



Shoooe  s (heheh)



Där inne bodde vi dårå



de andre husen på gårdn




fölk




Jappp, palle o hiller hade lite skojsigt



stark kille?..



en till kanske?



chillarna



haha, limbotävling!
hillaah' vann (y)




huset där vi åt var fjärde minut



grattis kronprinsessan Viktoria och Daniel btw :)
gifte sig (lördag) kl 16, såg det faktiskt:M lite iaf




Några av oss hämtade ved.
Här sitter jag i kärran, mohaha




mysii brasa



Korsordslösarna




Så jäla sööt!
fanny min söte fanny !




Myyysigt

(somnade så fort Klas började läsa ur en bok, hehe.)

Idag (söndag)




Vi snackade lite o så spelade vi spel,
medans några andra gjorde det som vi gjorde igår med det där rollspelet.




people




nå träspel som de spelade



lite svajigt kanske?



ibland går det ju inte så bra, nej




maat!
vi behövde inte svälta iaf




tja




tjena lampan!




janne o hennes tankar (jag har kul med tankebubblornaaaaa)




Fanny o jag gick ut i skogen(vid bäcken) o tog kort.
tänker inte lägga ut alla, de blir för långtråkigt




asså, love the pic!



greeeeeeen





sneaky kitten, miijaau



something



hel bro?



ojojoj, danger danger



skor , denna gången: utomhus



emleh, fanny o janne



packa in i bilen



fortsätt packa, fortsätt packa



pigg kille



janne steeker



har man kul med pratbubblor så har man (y)

(bara de som var med på lägret
vet vad jag menar med jannes tankebubbla :') )




Herrå finnåker, (för denna gång)

får bli sista bilden :)

vi hade kul, men jag hatar min mobil som sagt.



___________________________________________________________________




Hörs

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback