I'd rather be with you

Midsommar nudå.
Inge märkvärdigt? inte för mig i alla fall.
"Firar" med familjen. Ingen dans runt midsommarstången direkt, men aja.

Vi ska grilla, käka sill(not for me) o sånt, jordgubbar o grädde och umgås som en ordinary family, ibland behövs det:)
Vi får i alla fall hyfsat fint väder. Sol, men det är ganska mycket moln, men det är varmt så det är helt okej.

Jag brände ju min rygg i förrgår (onsdag) och det gör fortfarande asont, typ svider.
Fast jag har hellre såhär, än att så som jag brukar ha och då brukar det klia och stickas, fyfan det är såjävla jobbigt.
Men jag slipper det, kanske tack vare äppeljuicen? who knows;) hhihi



Så ...
Glad Midsommar Alla Männskor! :)


KRAM ///



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback