Måndag - det går inte nå fort va`

Helu .

Måndag igen då. Fasiken vad det går fort nu. Veckorna bara fladdrar förbi ens face. Hinner inte med ett piss. Har tre prov, 1 nationellt prov, 1 rapport och en massa skit läxor.. innan påsklovet .. lovely.

skolan e fett seeeeeeeg!
hatar den extra mycket just nu.

jaja, kan väl tell you about min skoldag (äre swengelskan) 
första lektionen var tyska, trodde att jag kom försent till lektionen, men klockan var bara 2 min över 8 och agneta märkte inget som tur va :d hehe
Efter tyschkan så hade vi svenska.. gick igenom vad vi skulle ha på provet, som är på torsdag'-.-

och så den underbara långlunchen (k)
som är 2 timmar lång. 
underbart! haha, lite seg rast idag menmen

efter den långe rasten hade vi SO. 
det var ju mindre roligt, håller på med buddhismen, vi ska ha prov på det på måndag eller onsdag, kommer inte ihåg om den blev flyttad eller inte.. ska iaf ha prov i det skiten med

sista lektionen var NO med kenneth, som faktiskt har namnsdag idag:d haha
men aja vi gjorde nå med nå magneter och el, ingen bryr sig.
Vi slutade några minuter tidigare än vanligt, typ 10 minuter tidigare för att vi blev klara tidigare. 
Men jag fick vänta på fanny en liten pyttestund, eller hon var vid sportcenter på idrotten , så jag fick gå ner o möte henne vid tuppen typ ;)
Och ja jag skulle va med fanny:)
Vi gjorde en massa, fast mest av allt så snackade vi, som vanligt ^^
Vi kolla på tv, snackade, käka tacooos, snacka och åter snacka;) men en grej som var lite annorlunda var att jag följde med till skolan igen för fanny skulle ha utvecklingssamtal hos siavash med sin moor;)
så jag väntade i aulan, snackade i teleflonen med johan, och vandrade runt i den tomma skolan, helt jävla fucking öde vare! hörde mig själv andas:') 
jaja, det tog väl ungefär en halvtimme;) resten av tiden snackade vi , kollade på tv, och åt , shohoo(y)

pappa o virre kom förbi o hämta mig vid halv 20 ungggefär.
 
kom hem, duschade.
sen satte jag mig ner här, fast jag har börjat kollat lite på svenskan..
men imorron, äre chilldag!
sovmorron, fast inte säkert att jag får det för kanske inte har nån skjuts.., men iaf,
vi har temadag, det skulle ha vart en fördjupningsdag, men de som ska vara med på soarén ska va i folkets hus och träna påt;) fään va schöönt
ingen vanlig jävla dryg tisdag!
njuteeer!
ingen aning när vi slutar men det är skitsamma:)

Snön har typ redan smällt bort! var ganska fint väder idag, "varmt" kanske det inte va men tillräckligt för att snön skulle smälta bort från gatorna:D:D
stod i tidningen att det skulle snöa imorrn med'-.- orkaaaaa, hoppas jag INTE!
nu kan det väl bli vår? please?


jahapp , nu ska jag inte göra nå mke mera får vad det blir härnäst.
sova är nog ett bra alternativ.


tagga inför föräldramatch imorrn! vi kommer sååå att losa :')
jaja, vi körpå ändå;););););)



Pusspåer ♥ 


lust med en bild mitt i allt skit(y)
heta jenny---.-.-.-.-----.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
liv man har.



do you take me as I am?
if you don't .. leave me right now.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback