Måndag - skola igen dåe.

Gillar att det är skola igen(k)
eller inte.

första lektionen, med bästa agge.
första lektionen lixom? kan det bli bättre?
sen hade vi svenska men vi hade typ ingen svenska, eller jeanette var iaf inte där på den lektionen för hon skulle göra nått, I don't know what.
men vi gjorde iaf nå papper, sen slutade vi den lektionen..
då vare låångrasten:::):)
chillchillchillchillchill

sen vare so, då var jeanette där-.- orka.
seg SO.. kan fortfarande inget om hinduismen..
800 miljoner hinduer i världen(Y) det kan jag,, hah

sen hade vi no, med lovely kenneth.
vi slutade efter den lektionen;)

OCH förresten!
det har vart 15 + grader ute idag (enligt johanthemän)
haha, men SNÖN SMÄLTER! VÅREN ÄR PÅVÄG:D!
wiieee
det är typ asstora vattenpölar överrallt!
vid willys vare megastora vattenpölar, och slask överrallt! men det gillar vi!
bara snön försvinner:)!!!

hejdå vinter, hej våren!

asskönt ute, jag fick cassa att GÅ hem idag^^ !!
jag va med cassa efter skolan;)
vi chillade som alwayss
wii , oboy , tivi, chill o chill
Papi kom o hämtade mig typ vid halv fem.

Jag har vart på träning .
Vi var många idag. HEla 12 st! woho
så det var ju roligt!
men min tå mår inte så bra.. 
den är fetare/"svulligare" nu(y) yessssssss

Har duschat, ätit mat, kollat på televisiooon
och "kollar" fortfarande på tv

Imorrn.. tisdag... hatar tisdagar, får se om johan toan gör min dag bättre sen:D

NU SKA JENNT sova,
vi hörs
pusshejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback