Onsdag.. skrev inge igår

Heluu,

jag skrev inge igår, för jag orkade inte.
Inte direkt den mest värda dagen. Det enda som var "viktigt" eller fan man kan säga, var att vi hade nationella! i engelska, läs- och hörförståelse! fick reda på vad jag fick för resultat på läsförståelse idag, men inte hörförståelse. Så enligt resultatet så gick det ganska bra på läsförståelsen. Hörförståelsen återstår ... men det gick inte bra det kan jag säga redan. Man hann inte med för 5 öre (y) så det var inte bra. Men jaja får väl vara nöjd. helt enkelt.

Idag då, onsdag, jag typ hatar onsdagar mest av alla dagar! fast idag gick dagen rätt snabbt. För på tyskan fick vi göra vad vi ville. På Son kollade vi på film, och hon läste i någon bok, vi hade ingen svenska, vi hade so båda lektionerna. Och sen på matten gjorde vi inte så mke, typ gjorde nå med tärningar sen jobbade i boken. Gjorde typ 3 tal, heh, dutti flikkka!
Sen var dagen över! så rätt "skön" onsdag.. fast busshelveten var helt seg, jag var ashungri. hatar bussen. hatar ramnäs.
Kom hem tillslut iaf , då käka jag. Gjorde engelska läxan, har inte gjort helt klart den men har typ 5 frågor kvar kanske;)

Har snart träning , hoppas många kommer! så vi får åka till falun! för jag vill dit ! men jag kommer ju åka dit ändå om vi inte får, men asså jag vill ju spela! så hoppas alla kommer! de som är friska alltså, nää de som är sjuka(y)
jaja, träningen börjar halv 18 så ska väl packa grejer nu, kanske skriver mer o lägger in några bilder ikväll,
får se, puss♥ 


dagens käk efter skolan ; macka med sallad och ett glas
med fil och flingor(y) mummaa:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback