söndag - varför måste det gå så nedrans fort för?

Fan va helgen har gått fort, redan söndag, snart måndag. Engelska hör och-läsförståelse nationella bara ligger o väntar på mig, på tisdag ska vi ha det:( klockan 9:( längtar. inte
Orkar ejjjjjj.. 
jaja idag har jag inte gjort så mke.. 
har vart ute på en lååång promenad med hunden iaf. 
tog en massa bilder med systemkameran:)

här är lite bilder, några i collage o några utan och sen är det några bilder som är redigerade lite granna:),
önska att jag hade photoshop, hah:(

anyway... enjoy!



massa bilder från brattheden



bilder bara




black n white



Brattheden



Livboja



Rådjur



Hästar , black n' white



bjuder på mig själv,..fin tjej...



gullliga små troll som stack upp ur snön


Våren är påväg!



Ville




haha, rådjuret hoppa jeffligt högt, va tvungen o notera det!:')


         

eh.. ah en omgjord bild.. jag bjuder på den:*



flintis? he he.



Jaja, tog en massa kort idag:)  
Skulle ha försökt plugga no idag, men det blev ju av? nej. (a)
orkade ickke

Nu sitter jag här, kollar på palamentet, klockrent!:):)
älskar programmet!

Imorrn äre skola igen.. kul att den här helgen har gått världsfort! har typ inte gjort nå men ändå har det gått asfort. 



Har så många tankar i mitt huvud just nu.
Männsikor, folket.
Vafan.. lixom nej.
vill ba....   "%&!#%"&(/#¤&"(/
ah ni fattar... vet inte vad jag tänker på, för jag har alldeles för mke tankar i mitt jävla huvve!
:(::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

gör mig på bra humör igen tack.

choklad skulle hjälpa!.. precis.. NU!
nej jag har inte pms, jag bara är på jävligt dåligt humör:(
vet knappt vad jag är arg/tjurig på, jag ba är det helt enkelt...

ska kika tv resten av kvällen..

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman <3 Jag kan försöka hjälpa dig att fixa photoshop, om du vill ! Pusss<3

2010-03-15 @ 12:33:19
URL: http://myonlythoughts.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej sis<3 ja tack gärna, det vore väldigt hyggligt! pusspuss<3

2010-03-15 @ 23:33:05
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback