SÖNDAG, lovely!

Jahapp.. skola imorgon '-.- ruligt
*suck*

det jag längtar är till mina gumsisar anna och cassandra♥♥♥ loveu
plus den långa rasten, men allt annat kan ju gå o skita på sig(k)

ååh, har saknat agge med, noooot!

jag sitter fan o pluggar tyska`?? vafan äre med mig?
okej, "pluggar" , tittar då o då, men jag orkar?  ... :(:(:(
bajskorvvvvvvvv
Der Sprung ♥_♥ '-.-

kan inte någeting, .. så jag ger upp nu(y)
pluggar mer sen. ikväll.senare ikväll. när jag känner för det. typ aldrig. men jag måste!
dampdampdampdamp

har precis kääkat. mat . 
jag tror jag aldrig har ätit mat kl 15 på en söndag^o) aja, hah oohhh everybody careees!

Men ah, jag har städat meine zimmer idag också, duktig fliika, dammat hyllor o skit. Nu ser det hyffsat bra ut här i mitt rum(y)
~~~~~~~~~~~~~

Det är fint väder idag, men inte lika fint som det var igår och i förrgår. Det är en massa moln på himlen som förstör, annars hade jag gått ut. Men molnen hindrar mig, för det är mke kallare ute då.
Igår vare inte ett moln på himlen, snacka om vårkänsla!
SNÄLLA gör så att det blir vår! nu nu nu nu nu!



ååh, tänk när blommorna kommer fram.. men det tar väl ett tag , I guess..:/



6 april 2009
det tog ett tag förra året med. Men kommer årets snö vara borta vid den här tiden?
I hope so! 
fan va skönt med vår! SEN SOMMAR! :(
längtar inte nå, inte alls!



7 mars 2010
och så här ser det ut nu-.- lixom man ser inte staketet!
sjuuukt mke snö. 
kolla skillnaden på bilderna!
usch för snö





ja fy.. 
men det är bara o vänta o se när snöfan försvinner(y)


Till någe helt annat, jag har diskat och bakat negerbollar nyss(y)
dutti ja' e!
jävla hemmafru
Negerbollarna ser ut som bajskottar, (k) orkade inte va noggrann


men goa varom iaf!
enligt the whole family;)

asså seriöst jag har vart "duktig" hela dan

Idag jag har:
städat
dammat
diskat
bakat
kollat på tyskan
(och suttit vid datan)

asså det är rekord, bra jenny. haha orka



bara 6 timmar kvar tills det är måndag o.O <<<----- gubbennnnnnnn(y)

ska kolla på parlamentet ikväll, säsongsstart= gillas! hhihi
king jue

Men nu ska jag fika, !:D♥

pussoklam flån 
mig och min kanelbulle








 
                       

Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

våra negerbolls blev mkt bättre :M

2010-03-07 @ 20:20:52
Postat av: johans älskling<3

jaa, mkemke bättre!

de här ser ut som har-skitar(y)

2010-03-08 @ 18:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback