Torsdag - Våffeldagen!

HejHej

Jag gillar inte torsdagar. Och denna torsdag var  inte direkt favorit heller. Inte otursdag, utan en mer asså tråkig, komplicerad, cp-dag.
Hade skval på morronen, dansade nere in gympasalen, haha orka att jag ba smsade cassa och frågade vart fan hon va för hon var inte i skolan när klockan va 8 , och då svarade hon ungefär såhär när jag frågade vart hon va,  - hemma? är du redan i skolan? jag bah typ- va? redan? klockan e 8 lilla vännen:D cassa - men nej klockan e sju kan du inte klockan eller? jag - haha, asså vi har ju fan redan börjat;D cassa- skämtar du med mig?:O jag - men nej, hahaha! :') 
Asså cassa suger, hur fan kunde hennes klocka vara 7 när klockan va 8:')?  cassandracassandracassandra:):):):)
jaja, hon kom inte på skvalet , hon kom efter den "lektionen" (y) if you wanted to knooow......

Aja, hade slöjd, håller på med en ful tov-apa eller va man nu kan kalla den:') fulaste jag har sett, hehe. men den är icke klar:m så ni får vänta med att se den;)

efter sloojden så hade vi lunch, sen så hade vi engelska, .. tråk.
sen hade vi svenska = SVENSKA PROV;o språklära , för det orkar jag lära mig om? såå booring.
men hoppas att det gick rätt bra, bara att jag faila på en jävla fråga på g-frågorna, asså fick värsta blackouten:( icke bra icke bra... men svarade på allt skit. tillochmed på vg-mvg frågorna, men har ingen aning om det var rätt eller fel:')
jaja, sen så hade vi idrott, vi skulle vara borta vid sportcentret vid willys, och gymma;) haha, kände mig som en riktig biffffff(y) orkar ej:') askul, jag o cassa gjorde typ allt inne på gymmet, från nästa maskin till nästa, roligast va nog löpbandet:') fan va tråkigt vi hade:D
jaja, efter den lektionen så slutade vi(:
fick lov o vänta hemma hos cassa en stund innan mamma kom o hämta mig , eller ah jag fick gå till apoteket o vänta.. orkar inte förklara.. -.-
hon/de kom iaf o "hämtade" mig, sen så skjutsade hon hem mig, sen åkte hon iväg igen nånstans..
När jag kom hem så gjorde jag inte mke, satte mig i soffan och kollade på tv med en filt runtom mig, frös ihjäl, det har fan vart typ "ruggigt" ute, kallt som satan!
kollade iaf på tv en lång stund, sen så käkade jag våfflor faktiskt(y) fast asså jag har kommit på att jag typ inte kan käka våfflor, börjar bara må illa av de^o) tog en tugga sen va jag inte sugen nå mer, fast jag åt upp hela men det tog ett tag, jag har ALLTID tyckt om våfflor jue:| jaja, men tradition som tradition måste käka våfflor på våffeldagen:M enligt moiii, hihi
Sen gick jag en långpromenix med ville, behövde frisk luft, mådde asilla, så det var skönt, även fast det var kallt ute, ;)
kom tebaka och gjorde ej mke, försökte plugga no men gav upp typ på en gång^^

sen spelade jag faktiskt gitarr, eller spela o spela, försökte iaf, det låter fördjävligt, men det går framåt;);););) I hope... heh

nu äre musik som gäller, orkar ingenting, ska väl snart sleepa, ont i huvet, som in i helvete, !-.-
 
IMORRN :
FINNÅKER:D
wie, fan va kul det ska bli! längtat i år o dar, eller okej, i 2 dar typ , har inte tänkt på det ett piss, för det går så himlans fort, hinner inte tänka att det redan är fredag IGEN?!?! haha, shiet assoo..
men fään va ruuligt med finnåker!♥♥

PUSSPÅER!

arsel. heh
heidooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback