Torsdag - seg som många andra dar

tråkig, seg torsdag,

men systern min sov över här, så det var ju trevligt:)
Fast jag har diskat idag, och det tog väl...2 timmar?
det var ju inte lika, trevligt direkt
har segat vid tvn också..
kollade på ernie & bert idag mä faktiskt:M
ihhihihih
jag ♥ BOLIBOMBA
hihihihihihihihi
barnkanalen, äger sönder.. okej jag hade tråkigt, hehe
men asså fortfarande besviken på ernie & bert, för de är av lera, men jag kollade på det igen iaf:M

tråkdag idag, hatar torsdagar (y) händer inte ett piss lixom, skulle ha pluggat, men jag kollade typ på min so bok, det enda jag vet om hinduismen är hur många som är hinduer ; .. 800 miljoner , haha, woho
kanske ska plugga på det nå mer, har lixom prov på det om en vecka(y)

Och jag kollar på "Sveriges värsta bilförare" , fyfan va bäst det e!
de suger som inihelvete på att köra, jag kör fan bättre än de! haha
det är så jävla kul o kolla på idioterna:') haha, jag dör



hah, king!


Min sis ska sova här inatt med, så sällskap har man:)



My sister and I ...


emma är finast, och jag då? öh.. ingen kommentar.
det är bara o försöka o inte titta på moi'. (y)

love yah sis!


Vi hörss,
puss&kram!



Ps. jag saknar en massa människor. och mina kissemissar

Kommentarer
Postat av: Emma

♥ Älskar dig också sis ♥

2010-03-06 @ 16:44:00
URL: http://myonlythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback