tuna park todayy

tjoho

Jag har vart vid tuna park idag. (i Eskilstuna) 
Har aldrig satt min fot där förut, för mamma har lovat mig många gånger att vi ska ha åkt dit o kollat men det har aldrig blivit av. Men nu 2 år senare så har vi äntligen åkt dit(y) woho.
Det var inte som jag trodde att det va, det var stort , men inte så stort som jag trodde. Trodde typ att det skulle vara övervåning, men nä. Haha ojdå om det inte va det , men ah. Det var ett bra köpcentrum, med de flesta bra affärerna som man brukar gå i. Gina,H&M,cubus,scorett ah.. m.fl ;)

Vi åt på nån wok "restaurang" , det var typ i slutet av köpcentret, mitt i allt.. kan inte förklara, men vi åt där iaf. Det var väl helt okej mat. Riset var inte helt färdikokt men det var gott med kycklingspett:)

Jag hittade en massa kläder som jag skulle ha viljat ha, men jag behövde nya skor, så jag fick det(a) plus en t-shirt, hihi. Men blev asnöjd med mina skor. Converse, föffan! har alltid velat ha ett par, men mamma o pappa har aldrig gett med sig att köpa ett par bara för att de tycker de är fula, haha, men de gav med sig nu, för jagh sa att det va de enda skorna jag ville ha^^ så jag fick de. Ett par blåa.

here they are(k)
--------------->> 


kyss på de!

T-shirten har jag inge kort på, men den är ljusblå med knappar vid halsen, och en liten ficka på vänstra sidan av t-shirten. bra förklarat där jenny(y)! ..

Nu är jag hemma,
innan vi kom hem från eskilstuna så åkte vi in på willys. och där så vare nåra som krockade, hah. Jag, Emma och Viktor satt i bilen, medans mamma o pappa var inne o handla och då vare 2 bilar som krockade. Det var typ ingen krock, men asså det var en som kom in på parkeringen o tänkte sig inte för och då kom det en annan bil från parkeringen och körde in i den. så furt. men ah det blev inte direkt nå på bilen. fast kärringen sa det till hon som körde in i henne. Och sen var det inte ens (den som körde in i henne) s fel , eftersom hon inte såg hon som kom in på parkeringen. Jaja, de "krockade" iaf ,..

Hemma är jag. Ska diska. Kul. För jag älskar det så oerhört mycket!
Jag har fan diskat flera dar irad. Borde få nå pris.
Det är inte värt att diska. Kan vi inte bara skaffa en diskmaskin NU!? måste vi vänta tills köket e klart? vill ha diskmaskin nu! det är ju jag som får diska annars, plus att det ser ju fördjävligt ut på bänken hela tiden.
ahmen jag får väl vänta helt enkelt.
diska är min favvohobby(k)

Emma åkte hem idag btw så nu blire tomt här igen:( buhu,
alldeles för tyst kommer det att bli inatt.
och nu är min mobil död, eller batteriet är dött och jag orkar inte hämta min laddare, som ligger någonstans i mitt "städade" rum.. tänk o ha städhjälp, vad allt vore bättre då. haha, dream away jenny, it's not going to happen' ...
100 miljoner vore inte fel det.
pengar. det gör folk lyckliga.
vem säger att det inte gör det lixom.^o)
pengar är livet. utan pengar är vi inget helt enkelt.
Men försöker leva iaf, fast jag inte har direkt mke pengar, eller jo jag har pengar men de pengarna är till emelies o min göteborgsresa(y)

Jaja, ikväll: tv,tv,tv,tv,tv , datan,datan,datan.. allmänt.. boring, som vanligt. Imorrn? ingen aning
kanske hitta på nått med nån?
vore ju trevligt, och inte ba sitta inne här hela dagen. Om inte annat; plugga och gå en låååång promenad med hunden, men det är om det är lika fint väder som idag:)!
älskade vädret idag!
sol, inga moln, sol! men minusgrader:/ men SOL, så jag gick ut med hunden till ett stall längre bort. Längre än till en badplats vid brattheden, skönt som fan vare o gå ut o få frisk luft!
ska jag göra oftare!

kyss o kram
från en gla' men ändå ledsen jenny



PS. jag gillar mina blå nya converse(k)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback