:'( ♥

KLARAR SNART INTE AV MITT PISSLIV LÄNGRE! :'(

DETTA HAR FÖRSTÖRT HELA MIN JÄVLA DAG!
TACK.

Mina underbara små gulliga galna tokiga söta katter.. varför ta ifrån mig det som gör mig glad?
varför ? de är de gosigaste sötaste katterna som jag har haft! Min förra katt smulan var inte alls gosig, men jag älskade henne iaf för hon var speciell.
Och de här är också vääldigt speciella! men nej.. nu ska vi ta bort de..
egentligen var det bara en vi skulle ta bort. Muschu, för han har nog en hjärnskada eller nått för han är helt åt helvete, men hur gulli som helst! men nu ska vi ta bort sixten också:'( jag vill ju ha katt! ville är långt ifrån gosig, jag vill ju ha en katt som man kan lixom "prata" med.. gosa, och bara ha en katt! fan också.. Jag har gråtit i floder sen mamma berättade det imorse.. att klockan 16 idag åker pappa in med de till västerås och tar bort de.
Jag är inte redan olycklig va?.. inte alls

Mamma var inte direkt lycklig över det hon heller.. hon har gråtit mer än mig. Och hon ville inte hänga med när de ska ta bort de, för varken hon eller jag klarar av det.. vill inte vara med nån mer gång, det är det hemskaste jag har vart med om när vi skulle ta bort smulan.. USCH, jag kommer ihåg det som om vi gjorde det igår:'( saknar henne nå oerhört! och nu ska vi t a bort ännu 2 katter. Tänker verkligen inte hänga med!

Jag har vart ute med de en sista gång idag, i snön
Sixten va den som älskade att vara ute i snön mest, muschu tyckte inte lika mke om snön. Han klättrade upp på mig idag när vi var ute, för att han frös så mke, asgulligt... men jag kommer inte få uppleva det nå mer... men Sixten ville gå själv nere på marken och "upptäcka" allt.. 

2 anledningar varför vi tar bort de är att ; mamma är allergisk och det går inte över, och att de har kissat på en massa ställen och förstört massa grejer. Vi skulle inte ha tagit hem de överhuvudtaget....
För jag klarar fan inte av sånt här. Jag är en jävligt känslig person och klarar inte av när ett djur dör, grinar tills jag kommer på att tänka på nått annat..
så söta katter, även fast de har förstört mke och har vart nära att förstört ett o annat så älskar jag de av hela mitt hjärta.. kommer sakna de som inihelvete!
mina små solstrålar.

Tagit kort på de idag, för att jag ska ha fler minnen av de!
och så har jag gjort lite collage av äldre bilder på de, inte för att jag har haft katterna nå länge, har inte ens haft de ett år.. de fick uppleva sommar, höst och vinter, men icke vår..

Jaja här kommer det lite bilder:




Sixten♥ bild från idag.



Muschu♥ lite äldre bild



mina små söta kissemissar♥ en äldre bild på dem.



collage♥



Jag kommer att sakna dig mest, du var min katt. ♥







bild från idag. sixten♥



sötaste, fan vad jag kommer sakna mina katter!
usch..

detta har förstört hela mitt lov.
och det som kommer göra mig ännu surare, är att pappa kommer vara asglad att vi har tagit bort de..
kul vecka.. verkligen..

1 timme kvar.. tills jag inte får se min sötnosar nå mer..
kl är 15 ..

JAG ÄLSKAR ER!
KOMMER ALLTID ATT GÖRA!
ni får det säkert bättre där uppe.. men, detta är inte rätt. inte att sixten ska tas bort också, muschu det kan jag förstå, men sixten? NEJ.

mitt liv=åt helvete

just nu? vill jag dö med dem, för mitt liv suger.

HELVETES JÄVLA FITTARSELSKUKSSUGARBAJSKORVSLIV.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Till en helt annan sak, som är lite gladare än vad det förra va..
..........................................................................................


GRATTIS JOHAN!

15 barrre!:):):):):):)♥

hoppas du har haft en ruli' o bra födelsedag:D
gå o köp powerking märej , hehe ;)


+ att jag kollade på Bert & Ernie i morse(y)

blev väldigt besviken.. de är ju fan gjorda av lera?!?!

såhär såg de ut:



va i helsike? lixom,,,, de ska vara dockor? jaja, det var väl helt okej. men inte som det ska vara.. tråkigt.
Det hette ; "Bert & Ernie på äventyr"..
jajaa... Bara för att jag tycker om att kolla på bolibomba:M:M:M hahaha, liv.


hihihihih, bolibombaaaaahh :*




kommer nog inte gå på träningen ikväll heller, mår piss, verkligen piss!

FAN för livet.. vad fan äre för mening med livet, om man ändå måste lida hela vägen tills den vägen tar slut?

hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har haft.. det enda som gjorde mig glad idag var att solen sken, då log jag.. sen gick hela dan åt helvete.

skulle ha vart med fanny idag också! men ville inte direkt ta ut allt skit på henne.. skulle inte kännas direkt:/

ha en fortsatt trevlig onsdag om ni nu har det, puss(k)...


Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

Fyfan va det är hemskt jenny :(:( tycker verkligen synd om dig!!<3 du vet att ja finns för dig!<3<3



Tack! :) du va ju den första som sa grattis och du har inte bara sagt de en gång idag heller :O

förresten ja köpte powerking ändå fast ja inte va 15:M



Men orka att du kolla på de också haha -.-



Försök att tänk på annat, baka din kladdkaka och gör nånting roligt. PS. Är lasse cp? tycker han det är bra??

2010-03-03 @ 21:08:54
Postat av: johans älskling<3

tack johan:/<3



nä precis, har sagt det fleeera gånger(a);D

jaja, men det gills ickkkeeee, du måste köpa powerking nu när du ÄR 15;)



jag har bakat kladdkaka, försöker tänka på nå annat, det går sådär men.. jag lever.



det tycker han säkert.. för han har redan sagt kattskrällerna nu när de inte finns längre.. han e dumihuvet, jag höll på att bryta ut då. Men jag hade ingen ork att bråka..

jaja.. livet lever vidare, utan mig

2010-03-03 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback