Livet e för kort

Hej.

Jag skriver inte lika ofta längre. Känner att jag inte har tid att sitta här o skriva, men ibland behöver man skriva av sig.
Det har egentligen inte hänt så mke på de här dagarna. Fast vi har haft en massa soaréträningar, som jag kallar det. Alltså vi tränar inför soarén den 4e juni. Den kommer bli awwwsome! det vill jag lova!
Pappa ska köpa en videokamera, och han ska filma soarén, och då lägger jag upp filmen här!

Aja, så vi har inte haft "normala" dagar i "skolan" . (vi var i folketshus o övade hela tiden)
onsdag, torsdag och fredag. Sen ska vi faktiskt dit på söndag klockan 11 o öva en stund.
För att allt ska bli så bra som möjligt.
Det kommer bli asbra, när vi får till allt. ljus o ljud o alla scener o danser osv:)


De här dagarna har vart ... kortfattat :  ett helvete.
Så mycket som har hänt.. att jag inte ens orkar ta upp det.
Mår skit.

Hatar livet. Kan det inte bara vara enkelt?
vill bara börja om allt.

Ah men.. nu.
sitter jag o kollar på film :
"Heartbreak Kid"
den är väl sådär. Lite  cp bara, haha.

idag har jag o anna vart i badhuset, och livräddat.
För vi hade inte gjort klart det på idrotten så vi fick gå dit o göra det. Det gick asfort. Typ kvart, kanske.
Har inte badat på ungefär ett halvår. haha, så det var ju skönt att få simma lite granna;)
Efter åkte jag hem.. pappa kom o hämtade mig.
Gjorde inte så mke när jag kom hem, fast ändå gjorde jag en massa.. men ah inge viktigt direkt.
dagen har vart seg. Klockan är över tolv nu, så dagen är över men.. fortfarande samma skit i huvet.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Det finns så mycket jag vill skriva, men inget jag kan komma på bara sådär i mitt huvud just nu. Mitt huve är helt .. kommer inte ens på nå ord. Men jag är helt lost i huvet, kan man säga. Vet inte vad jag ska skriva... vet inte vad jag ska säga.. jag vet inte vad jag ska göra med allt o alla.
Livet är svårt just nu. Önskar att det lättar snart, men jag har en känsla att det kommer ta ett tag innan det händer.

Vill kunna skriva av mig, men hur bra går det när man inte vet vad man ska skriva, för att huvet är fucked up.


måste göra det rätta.
måste tala om för dig.. hur jag känner, som jag har lovat.
vill inte, men måste.









Kan inte lova att jag kommer skriva här så ofta, men ska försöka så mycket som möjligt.

Puss

er








"give me reason, but don't give me choice.
'cause I'll just make the same mistake again
"

ur låten "Same mistake" - James Blunt





ps. förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback