Seg,segare,segast

hej o hå ... vad seg jag är på att skriva här.
Jag har inte liksom haft någon större lust att skriva, men ska försöka bättra mig igen.
Det är inte alls mycket i skolan längre, hade sista no-nyheten i fredags! aldrig mer någon no-nyhet!!! wie! fan va skönt! och det är inte alls långt kvar till allt.
Till:
  • Falun! (Axa innebandycup, förut Vikingline)
  • Spexfotot
  • Göteborg med emelie!
  • Soarén
  • Avslutningsmiddagen
  • SKOLAVLSUTNINGEN!
fyfan va skönt, med ren svenska!
Detta år, och förra året har gått snabbare än någonsin! ingen annan som tycker det? är helt "förbluffad" av att det har gått så fort.
Vi har typ inga skoldagar kvar. Några veckor sammanlagt bara. Och till skolavslutningen är det ca 5 veckor kvar till, och av de veckorna kanske det är ca 2 veckor kvar av skoldagarna, resten är soaré-träningar och annat som vi ska göra. 
I göteborg måste jag köpa avslutningskläder och kläder till middagen. Inge jag längtar!!!
Satan! haha
Helt exalterad, om man kan säga så(?)
jaja, längtar så oerhört!
Det kanske man har fattat vid det här laget. Jag tror nog de flesta gör det, om jag ska vara helt ärlig.

Jag kan ju berätta om den underbara dagen igår kanske?
Med underbara tjejer, mat och bio!
Fredag dårå,
skolan va chill, var väl en helt vanlig fredag inom skolområdet, sådära, lite trög, men den gick fort ändå.
Efter skolan gick jag, anna o cassa hem till cassa. Eller först gick vi till skomakaren för anna skulle hämta nån väska.
Efter det gick vi till Cassa.
Vi gjorde inte så mycket just då, vi käka piggelin o spelade kort. Sen fixade vi oss lite granna..
Sen så .. typ vid 15 eller nå(?) då gick vi mot busshållsplatsen. Men vi mötte annas boyfriend och hans polare med moppar, så vi fick skjuts dit ^^ en varsin, haha. Lyckad att min "förare" (jani) fick soppatrosk, eller nå liknande, men han fick igång den igen sen, hah, så vi kom iväg.
Vid busshålsplatsen stod sofia som skulle hänga med oss till stan.
Vi gick på stan en stund när vi kom in med bussen.
Halv 18 typ så gick vi och på hongkong! buffe, med massa godsaker^^
satan va gott de va! och fan va kul vi hade:*)
Vi hade restaurangchansen också , så vi betalade 2för1 , jag o anna delade och cassa o sofia delade. Blev mycket billigare då.
Asså vi satt där aslänge, och hade askul. Aldrig skrattat så mycke. Hur kul som helst.
Efter hongkong, så gick vi på stan igen en stund, då köpte jag en tubsjal,leggins och i sista sekund innan affärerna stängde, en t-shirt , med seglartryck på typ.
Sen gick vi till Ica o köpte dricka till bion.
Efter allt det, gick vi och tog ut våra biljetter.
De andra kom senare: angelica,fanny,evelina,jossa och jenny. 9 stycken var vi som kollade på bio, vi hade förhandsbokat alla, och det var nästan en hel rad, förutom 1 plats.
De kom kvart i 20, bion började kvart över 20. Så de hade tur att hinna ta ut sina biljetter. Vi, asså jag cassa anna o sofia + angelica, hade gratisbiljetter.
Kanske ska tala om vilken film vi skulle se. Jo.. vi kollade på "the last song" ! med miley cyrus i huvudrollen.
Innan oss visades den för första gången, kl 18 typ och vi såg när alla kom ut därifrån, de flesta var tårögda och nåra grinade fortfarande. Så vi hade stoora förväntningar av filmen!
och gud ja, den var UNDERBAR! bästa filmen jag någonsin har sett, shit va jag grina! helt underbar! bättre än titanic förtusan, och det är omöjligt nästan, för titanic är underbar, men den här var underbarare! rekomenderar filmen, vääldigt starkt!
Om jag skulle vara en sån som sätter kritik på filmer skulle denna film få 5 starka sjärnor! *****
Även om de i tidningarna, satte bara 2 ,de har ingen smak överhuvudtaget, och så vare en kille som kollade på den, det är en riktig tjejfilm vill jag lova, så rekomenderar nog filmen till alla tjejer.
Kan inte sluta tänka på filmen, så fort den kommer ut på dvd ska vi köpa den! helt klart.


Bästa filmen ever! (enligt mig och mångamånga andra)
Aldrig grinat så mycket till en film nångång:')



Filmen slutade nångång vid halv 23 , då gick jag cassa o sofia till donken o satte oss en stund o käkade pommes, hehe.
Sen så kom sofias brorsa o hämtade oss, eller ah, mig cassa o sofia, för anna skulle sova hos hennes systers pojkvän.
Han släppte av mig vid OK , för där stod min fader och min bror o väntade.
Sen vare hem som gällde, satte mig vid datan en pyttestund, sen gick jag o la mig.

Idag har jag städat mitt rum, för imorron så kommer det folk hit, för att viktor konfirmerar sig imorgon.
Idag är det sista repetitionen för de (konfirmanderna), och så har de fotografering. Jag vet det där eftersom jag är konfimandassistent, och ska vara med idag. Och antar att jag ska hjälpa till imorgon.

Påtal om inget, så är vårat kök inprincip klart! bara kakel som fattas och spis! jag gillart, det är asfint^^

Nu ska jag snart åka iväg till kyrkan till konfirmanderna.

Tschüs




ps.
ska försöka skriva oftare här, promise!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback