Bomb it !


Torsdag, sisådär lagom seg. Men ändå gick skoldagen över ganska fort. För jag gjorde så mkt på lektionerna? ah.. fast ne

spelade spel på engelskan, hhehehe liv jag o mattis hade? inte skriva klart uppgifterna som vi hade, nepp Bomb It iställlet, kingspel, eller?;)

Hemma hos min gulliga pojkvän nu, han e nere o käkar o jag "pluggar" , försöker iaf.... don't blame me.

Jävla hygienhelvetesprov imorrn ju.
Kommer väl få ig som vanligt:PpPppp
 ganska van nu ju. kram

Men... . . .. . ..  bloggar mer ikväll babes.

PUSSEN//


Kommentarer
Postat av: mattis ;)

haha jennö de va den bästa engelska lektionen på länge juh! :) måste göras flera ggr :D<3

2010-11-18 @ 18:57:21
URL: http://matildapalmqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback