Himlen luktar plast


Jahapp, har jag pluggat nå idag? Svar: nej.
Men... måste väl ta det där jävla insiniativet o börja nu! men så jävla trött... ORKAR INTE.

Gjort så mycket idag? eller...


Men jag har gjort så mycket hela höstlovet och det är bra men, så jag förtjänar en chilldag , även fast det är fett tråkigt! Men det är bra för själen.


har underhållt mig själv med att göra om bilder hela dan också, kram.


Daniel Adams-Ray - Himlen luktar plast


hans nya album på spotify rules!

lyssna påt här:
Daniel Adams-Ray – Svart, vitt och allt däremellan !

Nu ska jag fortsätta lyssna på kingen
sen så ska jag inte göra nå kul alls.. ba låtsas dö typ o tjocka mig som vanligt. hehe



PUSS/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback