repris från förra veckan.. typ.


jahapppp, blir väl sura snart dåååh... ska till SKU som jag inte har vart på , på år o dar.
Konfa-assistenmöte innan också, stannar väl inte kvar så himlans länge.
Ska till babe dirr efter :)
Inte träffat honom sen i ...torsdags? illa om jag inte kommer ihåg senast ....... fast jag har ju minne som en guldfisk så.. (y)

Cold as hell
därute, lät lite fel, men kallt somfan översatt!
dog ju... fulaste uggsen har man också som är halast i norden:*
dog lite till av det också.

dog nyss ännu mera av ett ljudklipp som min syster skickade till mig på mailen....
asså SHIIIET. fyfan... skämmig man va när man va liten :')
det gjorde seriöst hela min dag!! :') garvar fortfaramde , fast jag inte lyssnar.



opassande bild till allt... ser inte ens ut sådär. kram i alla fall

Aja, gör mig redo för födelseorten.

PUSS&KJAM//
golfarn
som inte gillar o putta , bara slå på ranchhheennnnnnn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback