trött tjej kl 10:36 på morronen


lat, trött & blind.
vanliga symtomer på morronen.

hade velat åkt ned till kätting o kolla på mina babes som spelar. Men föfan... så jävla trött.
Matchen börjar om en halvtimme och jag vaknade för 5 minuter sen, verkligen inte kommit ur sängen, knappt vaknat ju...
Så får bli att kolla på herrarna senare istället, inget annat val egentligen, eftersom vi ska va sargvakter :P:P:P:P
segt, men hoppas det blir en spannennede match dåe!

Ska väl va med älskling efter matchen...?
I alla fall så det är bestämt just nu.



FRUKOST dirr nu. Sen en varm dusch!

PUSSEN//



Ps. just nu är mina stora kärlekar(k):
Min nyinköpta halsduk + Julmusik + OlleHedberg + mitt städade rum (+såklart mit mongo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback