Dealing with the bloggggg



Försöker fixa med bloggen, men blir ju bara fail hela tin!
Vill ha bakrund men vill inte att det ska va på HELA inte bakom texten , där vill jag ha kvar det vita... ÅÅÅÅH, komplicerat, för nu ser bloggen aptråkig ut.. :/





Bilden ser helt gay ut, allt går BLÄÄÄ. kram


Lagt till rosabandet iaf, hihi , 'kollar' på galan nu ;)

Vill inte ha så mycket färg men jag vill inte ha så tråkigt heller... fandå.
och headern dampar, försökte lägga upp en ny men den verkar ju inte ha ändrat sig '-.-

TRÖTT JAG BLIR, och fan ... blir less på att du knappt har pratat med mig på 2 dar...

BYEBYE/
den irriterade flikkkkan


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har inte prata med dig sötan :( smsa!<3

2010-10-28 @ 23:56:26
URL: http://matildapalmqvist.devote.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad är din favoriträtt?

2010-10-29 @ 01:07:43
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback