Du är allt jag vill ha



Bageriet hela dan, eller estetiskt val innan då som vanligt i "lilla bageriet".
Spritsa o sånt shiiet. Tålamodet höll inte långt vill jag lova...
Aja, bakade o sådant som man typ gör på denna linje. Fick ta hem en bulllängd som vi hade flätat, sen ett bröd.

Längtade efter att få åka hem till min babe, så dagen gick ju extraextra segt, fast ändå är tisdagar chill på nå sätt men ibland äre ba segt.

Slutade 14 så åkte hem till jonneee dirr!
Hann va där ett tag, till typ halv nio eller va klockfan va.
Har iaf saknat honom och saknar honom nu med, (naaaaaaaaa va gulligt.... hehe peace)
fick skolfoto av han, fyyyyyyyyyyyyy så söt man får va, hihi:)!
_________________________________________________________

IMöraa, äre verkligen CH-ILL , sovmorron, (slipper cykla ner till station, mamma ska börja senare så hon kan skjutsa mig!! tack moor) , men måste åka med kvart över 8 tåget, fast vi börjar 10 annars hinner jag ickke...

Nå invigning av skolan i typ 2 timmar sen slutar vi :* då blire stan o typ spicy/hongkong/nån annan chineserestaurant? haha aja taimat lovade jag matilda;) king.

Sen träning, och sen har damerna match, och mattis ska faktiskt spela mot sura då, hon spelar då i forsby som de ska möta imörrn dirr efter vår träning. Ska va sargvakt, yay, haha.


love is awesome!

annaTHAman ska sova här imorrn också, MISS HER!

fan va långt inlägg dä bläv.. woops

aja that's life
PUSSOKJAM//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback