Du har mig



Dagen idag, var ganska seg, fast ändå på nått sätt o vis så gick den fort.

Bakade heela dagen, alla va typ på seghumör eller ah det va nått som gjorde att alla blev helt depp typ nejmen ah alla va helt nått, haha.

Efter skolan åkte jag till suuura, först till johan 5 millisekunder, sen så gick jag till tandläkarn, hade tid där tjugo över fyra, hatar det, eller asså det är så ovärt.
Hade tandsten, gör ju SVINont, plågas ju föffan! aja, annars gick det väl helt ok, inga hål! yay!

Sen gick jag till johantoan igen , myyyys:)♥

Åkte därifrån runt 21 nångång, hann se lite av Desperate housewives som har börjat för säsongen igen!! men missade slutet för att pappa vägrade byta kanal... kollade på Cougar town efter! ihihihi



Ska snart få min godnatts sömn , först ska jag kolla lite CSI

PUSS//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback