Fannys place, hell yeah!




Skolan idag var fetans seg, längsta skoldagen... men jag stod väl ut.

Och det bästa eller mest förvånadsvärda grejen på dagen va att jag fick VG på mitt dedära grönsaksprovet.. helt omöjligt egentligen haha:')

hem till fanny efter skolan, ! 

pluggade typ dirr när jag kom dit... fan va socialt, fast det gick typ inte att plugga, hehe, för det första så snackade ju jag o fanny men när jag väl försökte plugga så gick det inte, asså omöjligare än grönsakerna att lära sig... jäla bakterier , asså det är verkligen heeelt omöjligt att lära sig allt dedär skiten, FAN, så jäla arg påt.
Aja, går väl som det går.
Hoppas på att han inte har så himlans svåra frågor.





har jag nånsin sagt att vi  är normala? kram från mongolidbarnen.

Vi ska väl chilla lite till sen sleepa.
ps. ah jag ska sova hos fanny, fettttt näjs säger jag bara;)

PUSS //


Kommentarer
Postat av: anna

asså ni är så underbart fina! <3<3

2010-10-08 @ 22:41:53
URL: http://annamartensson.bloggplatsen.se
Postat av: jenny

ja visst är vi???(K)(K) blir kåt när jag ser mig själv<3

2010-10-08 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback