Good morning sunshine





Glömde att skriva igår!
Men hade fullt upp med annat, haha johan va här så va ju tvungen att vara lite social;)
Så skriver lite nu på morgonkvisten.

Menmen, ah igår, skola såklart, gick skitfort, sen efter skolan väntade jag på anna på stationen i nån timme, för att jag skulle ta hennes väska,(megabigmamaväska= innebandytrunken) för ah hon skulle till stockholm;)

Sen väntade jag ännu ett litet tag till på pappa , för jag orkade inte släpa hennes väska och min på tåget, och så skulle jag slippa gått hem från stationen i ramnääs...

Vi hämtade upp johan efter att vi hade handlat på willys, så han hängde med hem till "sockerbiten" dirr!

Idol blev det såklart på kvällen,
Många bra som kom med i fredagsfinalerna men de som ligger mig varmt om hjärtat e Olle och Daniel , kysssssssss!


bilden säger allt


PUSS//



Kommentarer
Postat av: anna mårtensson

du är bäst bäst bäst!!<3

2010-10-03 @ 10:54:43
URL: http://annamartensson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback