Härlig dag.... eller?




Dagen kan ba dö...

Mår verkligen asdåligt.
Menvärk.. vafan e det lixom?
Jag får ont i huvet, magen , får blåsor i hela käften, humöret är sämst, överkänslig sen så utöver det där roliga, så kan jag inte röra på nacken , mitt revben e sär och päronen e fett tjuriga hela tiden.

Asså jag ba älskar dagen.
Städat har jag gjort. eftersom jag blev tillsagd det!?!?!?
tog ju minst 3 timmar.

En riktig jävla klagdag idag.
Tjurigare kan man inte bli fan.
Tråkig också för den delen, inget gör mig på bra humör.

Får väl se om jag orkar och mår bättre o kilar ner i kätting o kollar på hj, men tveksamt på att jag har orken i mig ...


inge tråkig bild?..

SÄÄÄÄMST DAG!

den enda positiva tanken i mitt huve är att jag e fucking ledig imorrn!


nu ska jag ba städa klart det lilla jag har kvar sen tjocka mig med nått!
jag är såååååå värd det!


PUSS//





Kommentarer
Postat av: Anonym

ryck upp dig kvinna :D<3

Glöm inte vad du sa till mig (:

2010-10-17 @ 15:57:34
URL: http://matildapalmqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback