Invincible



Nu... mår jag verkligen asdåligt, psykiskt mest och sen körtelfebern såklart.. gick hem på lunchen för jag mådde sämst.

ORKA KLAGA!

men fan... ååh jag orkar inte med livet just nu:(
saknar anna , behöver henne verkligen nu ♥

I'm feeling invincible.. like no one care, except for my best friend ! love you.
_________________________________________

Då jag kom hem från skolan kollade jag faktiskt på film, ba fick för mig att jag skulle kolla på nån barnfilm, så jag tog "Anastasia" gud va längesen jag såg den, och har aldrig gråtit till den, men jag gjorde det nu ;o asså åh så bra den är (a) hihih lite känslig kanskeeeeeee


"Anastasia" , disneyfilmer e ba såå bäst! vilken e eran favoooo? jag har ingen, finns så många!!

Ikväll blir en myskväll med fadern min, mamma är i Rättvik på nå grejs och Virre är väl hos sin girlfriend.
Blir tacos idag med faktiskt, får aldrig nog (k)
IDOL ikväll också , peace

//

glad tjej, sitter hemma i soffan och tänker på hur länge man behöver stå på spåret innan det kmr ett tåg... kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback