It never ends..



Jag blir snart galet på det här!
Min HALS börjar göra ont nu... jag ORKAR INTE VARA SJUK!

Ont överallt , sörjer mitt liv..

Och igår fick jag höra utav min morbrors sambo gitte  (som är en sån där "läskig" männsika som typ healar folk o sådära.. ) att jag skulle äta morötter för att bli bra ^o) aja, får väl ge det ett försök :) hon e somsagt läskig haha fast duktig:) mamma åker till henne typ 1-2 gånger i veckan och gör olika behandlingar, ska nog hänga med nästa gång faktiskt eftersom jag har asont i nacken. Vi får se om jag vågar , hehe hon e typ tankeläsare föfan :')



Trycker i mig en macka med räkost!
Lagom gott när slemmet i halsen stoppar mackan halvvägs...

Måste baka bullar idag! även fast jag inte har nån ork kvar i kroppen, men virre fyller ju år så måste ju va lite snäll!:) och ska nog baka flera kladdmuffins för de var väldigt populära härhemma ;)

Jag måste plugga också... skriva novell, läsa osv.
Just nu får jag jätteont i magen av att tänka på skolan... känner mig helt efter i allt.
STRESSIGT.
Men jag klarar det om jag tar ett steg i taget.

PUSS//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback