Just another boring sunday



Idag kommer bli en såndär heelt värdelös söndag...
en sådan som man ska plugga, slöa, äta sig tjock o spy osv.


Mitt huve sprängs men annars äre faktiskt helt ok,
om man inte räknar med nacken som gör bögigt ont!! hehe smile :)

Ska verkligen ba plugga idag.
Novell till svenskan, läsa klart min bok och tror jag ska börja plugga på potatisar? tills på onsdag, asså jag hatar verkligen HATAR hans jävla värdelösa prov om alla grönsaker o bakterier o blabla... blir galen.
För jag vet inte hur jag ska plugga på det. Löser det väl... eller...


typ söt bild från igår.. kram

Folk var ju här igår, vi käkade visst tartteee hehheh, yummie! + tacopaj , heheh inge tjock^^xP
+ mina bullarååå, men jag tog ingen , oh skinny bitch.

Lägger nog in lite bilder sen från kalajsseet :)


Min granne, som jag har vart barnvakt åt hundra gånger, är så jääävla gullig. Älskar småbarn !
Hon var här bl.a :)

Min älskkling kom också hit, och sov här med , mysmysmys!

NU BLIRE PLUGGGG-G-GGGGGGGGG x 10000
I FUCKING LÖÖÖVE it

PUSS//


ps. dö söndag DÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback