Just so annoying..



Min torsdag, som just nu känns som en fredag har varit hyffsat bra faktiskt. Fast ändå rätt trög.
Hade ju prov i skolan, vet inte om det varken gick bra eller dåligt. Var inte ett så stort prov så tog väl 10 min att göra, hehe slutade efter det!
och att en VISS person aldrig hör av sig...'-.-

Glömt mina nycklar nånstans i skolan, HE-HE lyckat!
hoppas jag får de imorrn, annars dör jag:(


Ätit TACOS på en TORSDAG, herregue, fast det va jag som kom med förslaget för att jag ska till finnåker imorrn! och då får jag ingen tacos, hihi :)



Försöker planera inför höstlovet, men det går åt helvete.
Det enda som jag VET att jag ska göra den veckan är klassmiddag i köping! FINT :)


säg inget. jag vet att jag är extremt charmig.


lika charmigt är mitt blåmärke av blodprovet i förrgår...
gör svinont vill jag lova!

Nu ska jag chilla sönder, NO PLUGG!! ihihih


PUSS//


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag blir alltid sådär.. varför har vissa sådana ådror som exploderar av blodprov!?



sv: jag kan inte plugga UTAN film :P

2010-10-28 @ 19:54:09
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Anonym

vi ska hitta på någe kan du planera in också? :D<3

2010-10-28 @ 23:57:21
URL: http://matildapalmqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback