KÖRVVV



denna dag var väääldigt skön vill jag lova!

Invigning utav skolan (tranellska) vi gick tipspromenad(booring) och vinnarna fick klippa bandet, oh vilken ära.. haha aja sen fick vi caaaandyyy och frukt;* MUMS ,
sen så var vi i aulan o kolla på gycklare och sen så hade de prisutdelning av när vi var vid rävnäs och gjorde en massa aktiviteter, och vilken grupp vann då?? jooo våran som jag va med i! fyfan va snygga vi är asså! vi vann presentkort på tårta! 150 :- , oh yeah;) haha grymt!

Sen slutade vi haha, 2 timmars lång dag. HIHI , gick på stan med matilda och amanda sen försvann amanda hon skulle hemåt :) sen vare bara jag o mattis!;)

Köpte en cardigan på gina , sen käkade vi på hongkong heheh!


mattis vill synas? haha puss på dig gullet:*

Träning på kvällen, gick asdåligt, oseriöst som ah... höll på o spy upp kiiinamaten, gött.
Sen så va man då "sargvakt! , gjorde mke, he-he-he satt o kolla på matchen kan man säga.
SuraDam vann mot Forsby med 7-5 , fiint!

Synd att jag inte fick se mattis stå i mål! :/

Aja... och sen det som förstörde heeela min kväll o dag.. anna fick inte sova här... BÖÖÖG asså åh, jag saknar inte min bästavän nånting ALLS...:( dör snart.

FUCK THIS
HEIIIIPPPPAA//



Kommentarer
Postat av: mattis ^^

Haha eller viller jag verkligen de Jennö? :D<3

2010-10-16 @ 15:08:06
URL: http://matildapalmqvist.devote.se
Postat av: jenn-Ö

ah det villeru.... ^^ hihihi:D<3

2010-10-16 @ 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback