Oslagbara ♥



Matchen igår med 94orna mot Rönnby i kätting , slutade 2-1 till oss! sämst match, kunde ha vunnit med hur mke som helst, menmen vi vann iaf...

Sov hos älsklingen ! mys ♥

Upp vid halv nio nångång fast vi vaknade 7 typ:') värt.

Hade samling 10 i kätting, match med dj mot Forsby, gick bättre än matchen igår, vann med 8-3 , peace!
Första matchen för mig med dj , som med 94orna, eftersom jag har vart sjuk i åtti år.

jag fick tusen biljarder målchanser både igår o idag och hur många satte jag? inga :) allstar jenny:*

Några bilder från matchen igår mot Rönnby som mamma/pappa tagit:


ch-illarn

power

coola b-ruds


tja-ba


emma o fritte är söta!


Sitter nu i soffan o tycker synd om mig själv...
har sträckt min nacke, tror jag gjorde det igår på matchen, för hade ont redan då.
Så mamma har smörjt in min nacke på sidan där det gör bögont och har en halsduk runtom, inge stelt.

Ska fixa till tacos med lillebror nu, fiiiiiint !

PUSS//



PS. det snöade fan igår ;o.... i typ 2 sek men ändå!





Kommentarer
Postat av: fritttttooooo

serri! bästa bilden ever eller? avlider ju :(

2010-10-17 @ 12:21:36
Postat av: benny....

FRIDA! asgullig ju , sluta nu föffan! :o :)

2010-10-17 @ 13:04:39
Postat av: Anonym

ser ut som ..... jag vet fan inte vad jag ser ut som men ser inte ok ut:p

2010-10-17 @ 21:42:45
Postat av: jennyjjyjryjrjyhb

tyst bara :) :*

2010-10-18 @ 10:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback