Straight to you



Denna helg kommer inte bli nått märkvärdigt alls, ska baka typ och chilla friTT. Fira mamma ska vi göra också, som fyller år på månda'!

Nu städar jag, orkade inte följa med till hallsta, där min morbrors tjej bor som fyller år och min kusin fyller också år , så de åkte o fira de, men jag orkade inte följa med och då alltså nu har jag tid för mig själv och jag kunna städa o bara leva,..

Viktor e inte hemma , han är hos sin girlfriend så han följde ju inte heller med till hallsta så varför måste då jag? ;)

Helt lonely, med doggeeen o spökena , nice !



dagens outfitttt:, pappas gammelgammelgammel tröja :* 7jävla skön den e asså!



Jag va ute med hunden innan och tog en massa kort, lägger ut några senare, orkar inte det nu.

Nu ska jag fortsätta städa och inte ha ner nån till lampa med dammsugarn som jag råkade göra nyss, hehhhhhh (a) lyckat!

AJA PUSS DÅ//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback