Life is a highway



Skriver nu, klockan e tre och jag har ingenting o göra.
Mamma har kommit hem från Gran Canaria nu iaf... inge brun hon e.. kram

Har saknat henne, hihi, fick armband från henne och en handduk hehe, tanken som räknas ju och jag tyckte om armbandet som jag fick faktiskt , handduken e en handduk.. inte meningen att man ska älska en handduk , eller? haha.

och nu är kameran hemma, iiih, bara för det så är det mulet ute, när det har vart hur fint som helst och man har velat gått ut med kamera... ne fick ta mobilen och blev sämst bilder.

Aja that's life,
nu kom emma o fredde o de ska väl fika o så ;)



Ska inte göra nått idag egentligen, inget jag orkar göra, en vanlig tråkig söndag får det bli

Jag ska försöka träna imorrn faktiskt!(som jag inte gjort på ett antal veckor) blir galen av att inte kunna träna pga halsen och förkylningen som vägrar släppa! going crazy! så jag skiter i det och tänker träna, missat 2 matcher redan... yay.
så nejfan , SKA träna , jag SKA! sådeså...



PUSS//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback