Wonderwall



Kan väl inte säga att jag mår bra, ska knarka ipren,
för jag ska tagga tills imorrn! Hoppas det blir skoj! hihi
och hoppas att det blir av också, annars blir jag ledsen:(

Ska försöka ta mig ner på a-lagsmatchen som börjar kl 14 i kättinghallen.(tigga skjuts av pappa annars) Det är nästan bara för annas skull och min egen för att jag vill träffa henne o snacka ur mig allt säker på att hon med vill det, så ska verkligen försöka, men mår inte så bra just nu men senare kanske lite bättre.

Sovit ganska bra, drömde lite cpiga drömmar, som vanligt då... men mår bättre psykiskt idag över det som "hände" igår..  men det tog snabbt slut fast är fortfarande lite sne .. menmen skit i det! älskar dig.

but please, show me that you care sometimes, all I'm asking...


gott med godis på morronen ibland (a) ofta inte??

Såg nu på min blogg att headern inte är heela headern... en bit är borta -.- ska fixa den, eller göra en ny, lack jag blir ! haha ingenting funkar ju :(

HÖRS/






Kommentarer
Postat av: guevacci

Kolla om du blev en av vinnarna på "dagens blogg" annars ny chans idag! Lycka till :)

2010-10-30 @ 17:09:55
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback