hur fan tänkte jag egentligen..?




Skolan va king!
Bakade hela dagen, hade först livsmedel B på morronen, sen började vi baka från klockan tio, hade lunch, sen till klockan två!
Vi bakade limpor! hihi, asgott bröö' asså, shit det gick åt härhemma vill jag lova ;)

Aja, slutade runt halv tre för vi hade mentorstid(?)  , (typ klassråd av nå slag)
Åkte buss,sen tåg hem såklart.
Hade lite sällskap på tåget iaf hem av mattiii o emilia:)

Nåväl, jag kom hem , chilla litt, snacka med fannybanan i tele i nåra minuter/timmar/dar/veckor.
sen hade jag träning!
nicenice, det var chill !
gick väl helt ok, tycker lite synd om mathilda faktiskt , reta inte upp ellen i onödan, lite tips på vägen;)


Nu så blire fan ingenting speciellt, ska ba fördriva tiden framför datan, sen blire SOVA.
Imorrn blire mer baka! heela dan!
så jävla king, älskar skolan!
det som gör mig glad just nu! nästan det enda också..!



"I was praying that you and me might end up together"
♪ ..


PUSS//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback