Everything is fine!






Asså, skolan e såå bra, asså vi började med vanliga lektioner idag eller ah de snackade om kurserna o så på de lektionerna vi skulle ha.
Fick engelska läxa, nå ovärda glosor som jag redan kan, sen fick vi läxa på näringsläran, vi skulle läsa nå sidor, och de läxorna är till nästa vecka så de e lulu.
Fick godaste maten av HR , asså treorna bjöd oss på lunch i deras restaurang!
kyckling med typ rostad potatis , bearneisesås och sjusås(?) , asgott!!! sen efterrätt också! chokladpanacotta! shit va gott de va!
Fortfarande mätt lixom ! asså åååh,!
Maten gjorde hela min dag:*

Jag känner att de här 3 åren kommer bli prima! schemat är väl helt ok, slutar som senast typ halv 16 eller nå.

OCH jag får träna ikväll! hihihi, jag e ju frisk, eller tillräckligt så att jag kan träna! så pepp! velat träna på megamegalänge!

Jag e ler mer än vad jag har gjort i hela mitt liv, asså det är så härligt. :)
Människorna i klassen e för goa, puss på er!

Men jag saknar min annapanna!:(


aja, nu ska jag ta o packa väskan o kila härifrån!


random bild på min GULLhund!
bilden tagen i lördagS


PUSSSS//





Kommentarer
Postat av: natalie

haha bra att det va gott, la ner hela min själ på detdär (a) haha

2010-09-01 @ 21:39:06
URL: http://natalieeolsson.devote.se
Postat av: jenny

haha ah! föfan, det va grymt gott,! jävligt duktiga lär ni vara, haha;)

2010-09-01 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback