Genom eld.




Jamen då vare fredag igen då!
går galet fort!

Skolan var väl ganska så seg idag tyckte jag, men chill ändå.

Slutade mega tidigt, eller ah ett typ, men skulle träffa bästa anna sen efter att hon slutat,,,, vid halv fyra typ.
fyyyfan va jag har saknat den ungen!!
vi pratade ... o pratade ... o pratade ... o ah ni fattar! helt galet, hann inte ens snacka klart fast vi snackade i flera timmar!

Vi gick dirr till wayne's coffee o käka kladdkaka me grädde, sen tog anna cappuccino o jag varm choklad(K)
o där satt vi o ah snackade:)

Åkte hem ifrån stan med kvart över 18 tåget tror jag det va.

Splittrades i sura :( haha:( och så hem till raaamnäs.

Käka, snart blire chips(!) o chilla med idol. Väntar på papi , för han har spelat in det och vill också se, o han är o hämtar nå typ.
Ovärt o veta men.

Imorrn blire slappdag, plus pluggdag.




Älskar dig nå så oerhört älskling!
Utan dig är jag ingenting
.


PUSS//






Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar dig så sjukt mkt sötnos! du är den bästa i mitt liv. asså vet fan inte vad jag skulle kunna göra utan dig! du är bara för jävla bäst! JAG ÄLSKAR DIG !!!<3<3

2010-09-11 @ 00:04:20
URL: http://annamartensson.bloggplastsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback