Har man det, så saknar man det inte... o tvärtom.



Jahapp, tisdag, upp galet tidigt som vanligt, åkte med far min till skolan.
började 8 , så skulle inte hinna annars.

Estetiskt val på morronen, alltså konditorkonst, niceeee!
vi , ah... kommer inte ihåg vad det hette men typ spritsa fast egentligen inte? haha, aja, vi skulle typ gö en strut sen så hälla i nån slags chokladgelé av nå slag, sen så skrev vi grejer på papper och gjorde mönster , ganska svårt men det blir snart lätt när man har lärt sig.

Aja,sen så var vi i bageriet resten av dagen, bakade en massa olika grejor!

Bla chokladbröd (kakor) och skorpor, plus källarfranska eller vad det nu heter som vi fick ta hem!
hihi, har inte smakat det än, men kanske tar mig en kvällsmacka.

Mina fötter är HELT slut,
asså trä/plast-skorna tar livet på en!! menart!

Det värsta med hela dagen var att ... tåget var en timme eller nej 1 och en halv timme försenat! asså det var nå jävla godståg mellan sura o hallsta som hade krånglat till allt!

Vid stationen i västerås stod man från kvart i tre till kvart över fyra, asså jag älskade regnet, blåsten o kylan (k)
Fyfan, det kom erkättningsbussar, men jag visste inte om det , för folk kan ju inte hålla käften när de pratar i högtalarna, så såklart så hörde jag inte det -.- så stod där.
Sen kom tåget (äntligen!) och då berättade de där att i hallsta så skulle de som skulle till sura åka buss och vi andra byta till ett annat tåg, men det var det att det var inget annat tåg när vi kom dit så ALLA som var på tåget skulle åka buss till sura SEN ta ett tåg , ah dit man nu skulle... inge kaos lixom.
Krångligare kunde det ju inte bli!

Kom hem.... halv 18 , JIPPIIIIIIII

slutade 14, skulle åkt kvart över 15.

Men ah... roligt.
Inge tjurig jag e nudaa .



Plugg blir det nu iaf, och sen idol !

Om tåget dampar imorrn kommer jag dampa med det.



PUSS//





Kommer jag ens våga... våga säga nå till dig?
jag måste ,
tar risken... det kan inte bli värre, eller hur?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback