(I didn't know before, but...) all I wanted was you




Varför ska sånhär saker hända mig för?
är det meningen att jag ska må sähär?
varför måste jag såra någon för att inse att jag verkligen har känslor för personen,
blir seriöst galen på mig själv!!!
varför finns jag ens? för att såra folk, äre så, äre så???
omg.. jag e så patetisk.




Fan asså, du kommer ju aldrig förlåta mig... fan.
hoppas på det bästa, men fruktar det värsta :(


Varför komma på det då man verkligen behöver det,
när man kan komma på det ALLDELES försent för?????
asså livet är en enda röra.


Livet kan inte bli sämre än vad det är nu, så måste ta risken. MÅSTE! det ba är så.


ps. förlåt m .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback