I'll stand up with you forever





Jag får ondare i halsen på kvällarna, helt cp... kände mig helt frisk på dagen typ.
Kändes så ovärt att vara hemma... fast ändå mådde jag typ dåligt, men ändå , var ju ute med ville och gjorde en massa, försökte övertala mig själv om att jag va frisk, kanske inte funka så överdrivet bra men.

Undra om jag får gå till skolan imorrn?
Kanske, kanske inte. Vet inte om vi har nån läxa, tror vi har i Hygien, men vem bryr sig? ne juste ingen.

Kanske stannar hemma o käkar mera glass så jag blir frisk, annars kanske jag smittar ner alla, heheh.
Men saknar klassen... :( 
buhu


miss u all!
(nästan iaf, hihi)

Hostar ju sönder, och min snygging verkar ju vilja dö för att han har så ont i halsen, stackars liiiten;)
Det ba går inte att motstå mig,... såå synd johan, såå synd;)

Idol nu fifään,
ba älskar sebastian kratz... ELLER? hehe ne usch. B-Ö-G



bild tagen från hans blogg. (läser den INTE, om ni undra, ba letade efter en bild)

Läste samtidigt att han visst hade flickvän,
men usch vad jag hade skämts om min pojkvän sminkade sig som han gör!



Haha jaja ska väl fortsätta kolla påt nu!

PUSS//






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback