I'm yours






Någonting säger mig att jag är glad, brukar aldrig vara såhär glad. Det enda jag blir typ irriterad på är att jag inte pluggar som jag ska! fan... orkar inte mig själv ibland, men det är så galet jävla tråkigt ju, vemfan orkar plugga lixom??

Gjort en gööööörsnygg header åt min vän fanny, ska fixa en ny till mig själv snart också, en snyggare;)


Snackar med min underbara johan också !
ingen har någonsin gjort mig såhär glad... ingen!


Paramore – The Only Exception
låten är fan the shit!!! eller hur johan???




Snart kanske man ska ta o sova, sen ba vänta på morrondagen, om man ens får vara i bageriet, är ju typ asförkyld, ondast i halsen , hostar sönder osv.... man får typ inte va där inne om man hostar så får väl se om man åker hem...  kanske, kanske inte.

sen har man träningsmatch på kvällen, jag kommer inte dö nå va :)



favoritbild i repris !

Dagen före valdagen = Orvars namnsdag = Lördag 18 september 2010 = kärlek







PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS //





ps. vafan e sverigedemokraterna för nått?? seriöst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback