Just the way you are





Sitter här , käkade precis glass, hihi gott faktiskt, lättare att svälja idag, gör lite ont men det är inte lika som igår.
Jag hade/har typ haft feber idag, fast jag tror den håller på att gå över för att jag lökar fan sönder.

Ska iaf till skolan imorrn, även fast jag mår skit jag orkar inte va hemma !! jag seriöst döör av att sitta här o hosta o tycka synd om mig själv.

Jag skulle åkt till min gulle, men pappa dampa o sa att jag inte fick...
Men aja, imorrn ska jag till han iaf, för jag ska ju till skolan , ha!

Jag har egentligen inte nå mer o säga , men ... vi har tydligen nån näringsläraläxa fast egentligen lär det ju vara livsmedelskunskap hon mena? tills imorrn, hm.. måste nog tänka ut vad det kan vara.

Aja, nu blir det Idol iaf!



Hare gött

PUSSAR//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback