Kom ihåg igår, tänk på imorgon, men lev idag.



Jag är trött... jävligt trött, helt slut efter allt , jag har träningsvärk från RÄVNÄS???... man ba yay, haha i armarna, asså fan va biff man e asså!

Vi bakade för första gången i skolan idag, eller vi gjorde först marsipanrosor på estetiskt val, jääTefina blev de , heheh, och sen när vi va i bageriet så bakade vi skorpor, vi fick smaka när de var mjuka, då var de rätt goa med tycker inte om skorpor direkt , menmen.

Hade nå hälsogrej efter att vi hade slutat , fick lov o vänta en stund sen tog det 2 sekunder att va där inne o göra det, eller ah han kollade hals , lungor o händer typ.

Åkte hem med kvart över tre tåget , nu är jag hemma, käkat lite, fortfarande hungrig(a)
Typ sitter o väntar på att vi ska åka till källmora.. orkar inte med det, måste plugga också, fuck.
Inte för att det är nån svår läxa men iaf.



nu sticker jag då...... hörs.

pappa ska spela in idol!

KING, hihihiii, för jag missar det annars jöö!

PUSS//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback