Not like the movies






Något trött efter denna sega dag i skolan. Fast ändå äre'n king.
Hade ju det där livsmedelsprovet idag. Ah gick som väntat, alltså åt helvete.
Så jävla arg för det!
Det var sista lektionen, och vi fick sluta när vi var klara med det så slutade 14 nånting, kom till station halv 15 så fick vänta i 45 min innan tåget skulle gå. Aja, fick gå ända hem till mig sen... så jäkla nära alltså.. ba typ 4 kilometer, ingen match. Så skön       t att bära min väska och ha fetaste jackan på sig när solen skiner som fan, asså det var ju skönt ute men lixom kände inte för att gå så långt, ville ba hem.

Menmen, nu så sitter jag här, kollar lite på tv, har inte nå plugg tills imorrn såvittjavet men ska läsa lite ur boken jag lånade från skolbiblioteket : "Hur kunde hon?" heter boken, verkar ganska bra faktiskt får se om den är det också.

Blir väl Idol som vanligt ikväll ;)



You make me feel like a child again




PUSS//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback