Now... I'm gonna go on my own for a while.




Lördag... sov ut ordentligt.
Slappdag.. städade o lite sånt, sen plugga jag lite.

Ingen vidare bra dag. Sämst helt enkelt.






Jag har bestämt mig.
Jag kan inte leva såhär.
Nu lämnar jag allt sånt där. släpper det.
Lever mitt o försöker ta itu med det jag måste..

something does something so that I can not really love you..
I'm so sorry , I really am!
you're awesome, I don't regret anything.

I'm just a broken mess, that needs time for her own.

//




Om jag kunde fly härifrån skulle jag göra det på en gång!.
Skolan är det enda som gör mig glad här just nu.
Plus min bästavän. även fast hon bor åt helvete så bor hon här.
Jag är så glad att jag har min anna!
en sån vän lär alla skaffa sig!
love u!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback