This time it's for real.





Skolan, det var väl helt okej, eller ah jag älskar att komma till skolan nuförtiden, hehe.
Och jag tror jag, eller vi , klassen har fått sveriges roligaste mattelärare, asså han e fan KING.
Asrolig och ah han ser bra ut för att vara "gammal" asså 40 barre elle nå. O heter Reiner(?) nå tyskt namn tydligen, fulaste namnet menmen han e grym!

Har matte imorrn med(a) hihi.

Resten av skoldagen var väl som vanligt, alltså grym, hehe:*

Efter så gick jag hem till m o chilla litt, och sen så tränade jag! woho, äntligen , fast gick ju åt helvete så inge o hurra över...

Imorrn blire skola, slutar halv två, sen hem packa järnet, sen blire RockForMoc med SKU gänget över helgen i Finnåker, tälta o skit!
FINT!



andra året som jag är där (RFM)


nu blire sängen

PUSS//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback