Tied together with a smile



Skoldagen var asseg idag, fast ändå rolig som vanligt med störda klassen:*
hihi, inge mer o säga om det.
Eller jo, jag hade skolfoto, gick bajs.. hatart så grymt mycke! uschusch

Gick på stan eller nej tog en fika på Systrarna Eriksson med bästa fanny efter skolan!

Jag åkte hem med kvart över fem tåge', sen gick jag till M.
Mys!

När jag kom hem blev det idol, som pappa hade spelat in från idag, sen lite käk.

Nu måste jag plugga....
Livsmedelshygien och matte., YAY, inge trött är jag iaf.. fan somnar i varannan mening, ...

Funderar fan på att gå o lägga mig istället, fyfan va trött jag är asså!

Imorrn blire iaf allra bästa anna lovisa mårtensson!!!
saknar henne bögmke, imorrn ska vi fika o ha kul, puss på det!!<3




random pic från nån skoldag ,
på bild: höger; alva och höger; jennifer


PUSSAR!//

ps. du är tamefan bäst!...
tänker sluta tänka på dig och tänka vidare på livet, kommer bli svårt, men jag kan klara det, jag kan! jag vet det.

Kommentarer
Postat av: Vevve

hahaaahha "höger Alva, och höger Jennifer" xD ohoh Jenny... det finns ett vänster också ;D<3<3

2010-09-16 @ 19:47:56
URL: http://veronicawahlstrom.blogspot.se
Postat av: jenny

HAHAHA, nu dog jag! fan va sämst man får vara xD shit asså<3 nejmen allt e höger från och med NU;);););) haha!

2010-09-16 @ 23:02:35
Postat av: Vevve

hahahaha! Ahja ;D Där haru min riktiga bloggadress ;) Skrev fel på förra :D he he...! (a)

2010-09-17 @ 19:14:10
URL: http://veronicawahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback