Trophy eyes





Jahappp.... så fick man inte gå till skolan idag heller.

varför ska morsor va så jävla petiga för?

Hade planerat allt, asså jag ställde klockan på 6 som vanligt,
jag gick upp, hann inte ens börja byta om förns morsan kom in o frågade vad jag gjorde uppe.
Jag ba "men jag ska till skolan?" hon typ ba "nej det ska du väl inte alltse du är sjuk". Jag ba "men jag orkar inte va hemma!!!" hon ba "men du kan inte smitta alla i skolan och du kommer inte orkar en hel dag i skolan", jag ba "meeeh!" hon ba "jag vet att det är tråkigt, men du får stå ut" sen gick hon ut ur mitt rum...

Fick inge damp , är typ tjurigast på jorden nu.
Jag orkar verkligen inte vara hemma... har inte TID att va hemma heller!
asså jag mår ju inge värst vidare bra, men jag har inte tid o va hemma som sagt!
missar allt i skolan, saknar alla också!

Aja, ska väl ha lika "roligt" idag som de andra två dagarna härhemma i mitt fyrkantiga vita hus.



Åh påminde mig själv om "Nalle har ett stort blått hus" aww, saknar tiden då när man va liten...
Går det fortfarande på tv? Jag saknar det fan! hihi :(




KAN INTE MIN HOSTA BA FÖRSVINNA???, I'M GOING CRAAAZY!
och slemmet i halsen lossna? och snoret i näsan sluta rinna? och det onda i halsen försvinna?
skulle göra allt mycke lättare att försöka bevisa att man e frisk så man kan gå till skolan!

Nejfan, nu ska jag sluta whina och göra mig lite frukost, för sova det kan jag inte...

PUSS FAN//


PS. det låter som om det går nån på övervåningen... inge läskigt??

och btw han (gubben i huset) heter Isaksson inte Axelsson... mamma berätta det för nån vecka sen, man ba tack för att ni har ljugit för mig all the time:* haha desperat ccchej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback